İSTANBUL (AA) – Eksun Gıda, Çölyak Vakfı ile imzaladığı protokol kapsamında vakfın ana sponsoru oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Eksun Gıda, protokol kapsasmında yıl boyunca çölyaklı bireylerin yaşam standartlarını yükseltmeye ve kamuoyunda çölyak farkındalığını artırmaya yönelik faaliyetlere destek sunacak.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Eksim Holding Gıda Grubu Başkanı ve Eksun Gıda Genel Müdürü Ahmet Demir, tüketici taleplerini dikkate alan ve bu yönde ürün geliştiren bir marka sorumluluğunu taşıdıklarını belirtti.
İmzaladıkları protokol çerçevesinde her ay 30 çölyaklı bireye glütensiz ürün paketleri ulaştıracakları bilgisini paylaşan Demir, bu desteği yıl boyunca kesintisiz sürdüreceklerini kaydetti.
Demir, "Yıl boyunca çölyak farkındalığını artırmak için iletişim kanallarımızda vakfın projelerine yer vererek çalışmalarına katkıda bulunacağız. Glütensiz beslenme hassasiyetine dikkat çekerek çölyaklı bireylerin ve glütensiz beslenmeyi tercih edenlerin sosyal hayatta daha konforlu olmalarını sağlamak ve glütensiz ürünlere erişimlerini kolaylaştırmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bu doğrultuda son iki yıldır Çölyak Vakfı işbirliğiyle düzenlediğimiz Çölyak ve Glütensiz Yaşam Zirvesi'ni bu yıl vakfın ana sponsorluğunda gerçekleştirmenin heyecanını yaşayacağız." ifadelerini kullandı.
Eksun Gıda'nın farklı tüketici ihtiyaçlarını gözeterek büyümesini sürdürdüğüne dikkati çeken Demir, 2006'da sosyal sorumluluk anlayışıyla çölyak hastaları için Türkiye'nin ilk glütensiz ununu üreterek çıktıkalrı farkındalık yolculuğunda kapsayıcı birçok adım attıklarını aktardı.
Demir, şöyle devam etti:
"2021'de hayata geçirdiğimiz Sinangil Gluten YOK markasıyla çölyak hastaları ve glütensiz beslenenler için güvenle tüketebilecekleri, özel ambalajlarda ekmek ve atıştırmalıklar sunduk. Eksun Gıda AR-GE Merkezi'nde özel ihtiyaçlara yönelik ürün çalışmalarını sürdürürken sosyal fayda vizyonumuzu da sürekli olarak geliştiriyoruz."